lørdag 12. desember 2009

Det er noen som har det...

Mens jeg sitter hjemme og drukner denne herlige lørdagsformiddagen i Moods Of Norways markedskommunikasjon, målgruppestrategi, merkevarebygging, konsistens, posisjonering, kommunikasjonsmål og jegveitikkehva er det andre som har det mer morro og skal spille inn nye låter til den kommende Chitty Chitty Bang Gang-plata. Jeg regner med at det blir noen susende bra tracks med "Lasse Bakliens innovativa trummande" og gleder meg stort til å høre!

fredag 11. desember 2009

A Christmas Carol

Her om dagen var Lasse og jeg på matiné på Ringen kino med ca 10 andre i hele kinosalen. Vi så A Christmas Carol i 3D, ganske skeptiske på forhånd siden vår forrige 3D opplevelse ikke var så veldig tredimensjonal. Men i kinosalen på Ringen funka det som bare det og animasjonen var helt suveren. Vi hadde en strålende førjuls-tidlig-ettermiddag og gikk hjem og lagde pepperkakehus etterpå.
I løøøøv Christmas!!

lørdag 21. november 2009

mandag 16. november 2009

School's in...

Det er ikke plass til mye kreativitet når skolearbeid og eksamner henger over hodet mitt som tåkeskyene i Eggedal og arbeidsbordet ser sånn ut:

lørdag 14. november 2009

Finoto!

Ok, så bloggen er vel ikke verdens mest aktive.... (Kanskje jeg må utvide til litt "allmenn-pjatt" også). Man får ikke vært særlig kreativ i eksamensperioder merker jeg. Men noe har jeg da fått gjort:

Mr. Ted in pieces
Og så ble han helt ferdig! En koselig liten fyr det her

mandag 19. oktober 2009

Bad idea....

Ok, allerede skjønner jeg at mitt lille prosjekt ikke var verdens beste ide. Ikke fordi jeg ikke har gjort noe kreativt, det tror jeg faktisk jeg stort sett har klart. Men blogginga er det værre med, jeg kommer jo ikke til å klare å blogge hver dag, kanskje heller hver uke eller noe der omkring. Så jeg får vel heller ha noen små drypp innmellom isteden :-)

Siden sist: Spilt en konsert til, strikka, blitt mer ferdig med vår venn Mr.Ted, pluss gjort litt sølvarbeid

mandag 12. oktober 2009

Dagens kreativ: Mr.Ted


So far so good! Dagens prosjekt: En liten herre har blitt litt nærmere ferdig

søndag 11. oktober 2009

Dagens kreativ

Mulig jeg har tatt meg mange liter vann over hodet nå... Men jeg tenkte å prøve meg på et eksperiment: å gjøre ett eller annet kreativt hver dag. Kanskje flaks for meg at jeg ikke har definert ordet "kreativt" noe nærmere.
Men det hadde vært en fin liten utfordning føler jeg, pluss at jeg får sett hvor mye/lite kreativ jeg egentlig er på en dag eller ei uke. Det kan jo føre til en overraskelse eller to, det (positiv, negativ, eller bare overraskelse over hva som kan defineres som kreativt?).

Jeg merker at jeg har starta et litt stort prosjekt nå.... Det gjenstår å se hvor lenge det varer, skal prøve å unngå at det forsvinner like fort som det dukka opp. Jeg har jo en tendens til å være litt inkonsekvent med prosjekter jeg starter opp, - veldig dilla en stund, for så å ikke gjøre noe med det på en evighet. Time will show, som dem sier!

torsdag 8. oktober 2009

Nå om da'n

...holder jeg på å strikke meg en lyseblå genser. Jeg merker jeg ikke er så flink på strikkefastheten hele tida, men det skal jeg få til å justere tror jeg :-)


onsdag 7. oktober 2009

Sølv sølv sølv!

Jeg har snart gått ferdig et kurs i sølvlodding og har kjøpt meg litt ekstra utstyr, så nå er det bare å fortsette hjemme. Veldig veldig gøy!! Et lite utvalg av stæsj og sølv:
Her en en kule jeg har lagd på kurset, ut fra plata og tråden som ligger ved siden av:


Jeg har borra hull i kula, så man f.eks. kan træ den på et kjede

mandag 5. oktober 2009

Where I lay my head

Hadde visst glemt at jeg lagde denne bloggen her for en stund sida...

For å starte med noe:
Her er et par puter jeg har sydd av et fantastisk stoff mamma kjøpte til meg i Amsterdam. Masse gode gamle filmhelter som passer godt inn i sofaen min :-)



onsdag 2. september 2009

#1

Så, da er det bare å begynne å ta bilder av alle tingene, da....