Ok, så bloggen er vel ikke verdens mest aktive.... (Kanskje jeg må utvide til litt "allmenn-pjatt" også). Man får ikke vært særlig kreativ i eksamensperioder merker jeg. Men
noe har jeg da fått gjort:
Mr. Ted in pieces

Og så ble han helt ferdig! En koselig liten fyr det her
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar