lørdag 27. februar 2010
What else is new....
Det snør gitt! Var jo på tide med litt påfyll nå tenker jeg. Klager ikke ass, bedre med ordentlig vinter enn regn og høst i et drøyt halvår! Men man begynner vel kanskje å glede seg litt til tørr asfalt, sykkel og sneakers nå...
fredag 26. februar 2010
Hurra!
Stafettgull gitt!! Fantastisk kveld med verdens beste jenter til middag,og stafettgull i skiskyting i tillegg!!
Etiketter:
gull,
hegle svendsen,
skiskyting,
superjenter
torsdag 25. februar 2010
Test test...
Jeg tar del i det hypermoderne samfunnet og sjekker om det funker å blogge fra mobilen... Litt i tvil siden min nokia er SÅ totusenogseks, men vi får sjå da.
søndag 14. februar 2010
lørdag 13. februar 2010
Olympic state of mind
Selv om ikke eksamensforberedelsene eller bloggaktiviteten holder olympisk nivå så kan kanskje de norske skiskyterjentene bidra på den fronten. En time til med kulturpolitiske vedtak og stortingsmeldinger, og så er det bare å levvere!
Ellers....Njahh..her sitter man
Ellers....Njahh..her sitter man
Abonner på:
Innlegg (Atom)
