lørdag 27. februar 2010

What else is new....

Det snør gitt! Var jo på tide med litt påfyll nå tenker jeg. Klager ikke ass, bedre med ordentlig vinter enn regn og høst i et drøyt halvår! Men man begynner vel kanskje å glede seg litt til tørr asfalt, sykkel og sneakers nå...

fredag 26. februar 2010

Hurra!

Stafettgull gitt!! Fantastisk kveld med verdens beste jenter til middag,og stafettgull i skiskyting i tillegg!!

torsdag 25. februar 2010

Test test...

Jeg tar del i det hypermoderne samfunnet og sjekker om det funker å blogge fra mobilen... Litt i tvil siden min nokia er SÅ totusenogseks, men vi får sjå da.

søndag 14. februar 2010

lørdag 13. februar 2010

Olympic state of mind

Selv om ikke eksamensforberedelsene eller bloggaktiviteten holder olympisk nivå så kan kanskje de norske skiskyterjentene bidra på den fronten. En time til med kulturpolitiske vedtak og stortingsmeldinger, og så er det bare å levvere!

Ellers....Njahh..her sitter man