onsdag 7. oktober 2009

Sølv sølv sølv!

Jeg har snart gått ferdig et kurs i sølvlodding og har kjøpt meg litt ekstra utstyr, så nå er det bare å fortsette hjemme. Veldig veldig gøy!! Et lite utvalg av stæsj og sølv:
Her en en kule jeg har lagd på kurset, ut fra plata og tråden som ligger ved siden av:


Jeg har borra hull i kula, så man f.eks. kan træ den på et kjede

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar