Ok, allerede skjønner jeg at mitt lille prosjekt ikke var verdens beste ide. Ikke fordi jeg ikke har gjort noe kreativt, det tror jeg faktisk jeg stort sett har klart. Men blogginga er det værre med, jeg kommer jo ikke til å klare å blogge hver dag, kanskje heller hver uke eller noe der omkring. Så jeg får vel heller ha noen små drypp innmellom isteden :-)
Siden sist: Spilt en konsert til, strikka, blitt mer ferdig med vår venn Mr.Ted, pluss gjort litt sølvarbeid
mandag 19. oktober 2009
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar