mandag 5. oktober 2009

Where I lay my head

Hadde visst glemt at jeg lagde denne bloggen her for en stund sida...

For å starte med noe:
Her er et par puter jeg har sydd av et fantastisk stoff mamma kjøpte til meg i Amsterdam. Masse gode gamle filmhelter som passer godt inn i sofaen min :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar