Mulig jeg har tatt meg mange liter vann over hodet nå... Men jeg tenkte å prøve meg på et eksperiment: å gjøre ett eller annet kreativt hver dag. Kanskje flaks for meg at jeg ikke har definert ordet "kreativt" noe nærmere.
Men det hadde vært en fin liten utfordning føler jeg, pluss at jeg får sett hvor mye/lite kreativ jeg egentlig er på en dag eller ei uke. Det kan jo føre til en overraskelse eller to, det (positiv, negativ, eller bare overraskelse over hva som kan defineres som kreativt?).
Jeg merker at jeg har starta et litt stort prosjekt nå.... Det gjenstår å se hvor lenge det varer, skal prøve å unngå at det forsvinner like fort som det dukka opp. Jeg har jo en tendens til å være litt inkonsekvent med prosjekter jeg starter opp, - veldig dilla en stund, for så å ikke gjøre noe med det på en evighet. Time will show, som dem sier!
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar