lørdag 8. mai 2010

Vår-schmår!



Mens våren seiler avgårde utafor klamrer jeg meg til en nyutspunget orkidé og sol i vinduskarmen. Mitt valg faller på intense timer forran datan og utredninger om merkevaren Frøy Aagre og norsk jazz...

mandag 26. april 2010

Yea!



I eksamensmodus, mens denne surrer og surrer inni hodet. Gir meg mer lyst til å ta en tur ut på en sving merker jeg

mandag 19. april 2010

Storbyhelg OC

Jeg er vel ikke akkurat den eneste som blei ramma av askeskyen fra Island, men det var uansett litt VEL bittert at den akkurat måtte komme dagen før den lenge planlagte Helsingforsturen til Trine og meg da...
Men setter vi oss ned og griner i en krok for det? Neeei da! Helga her hjemme i Oslo har faktisk vært helt strålende!! Fredag med trøstespising på Delicatessen og cocktails i god Mad Men-stil (She´s Lost Control, hva kan jeg si....). Lørdag med (litt vel dyr) shoppingrunde, lunsj i byen og veldig hyggelig middagslag. Søndagen var vel ikke helt typisk storbysøndag, men fikk brukt litt tid på familie og hørt Kjerstis korkonsert på Hurum isteden.
Jeg gir helga ti tomler opp, rett og slett!

Fredag og lørdag var jeg alt for bissi med å nyte storbyferien, så det blir nok bare bilde av Anni og stolte besteforeldre som dokumentasjon fra helga

fredag 26. mars 2010

Kjære Internett!

Jeg tar påskeferie. Vi ses til uka.




mandag 22. mars 2010

Anni Solveig

Søndagen blei tilbrakt på Sætre, Hurum i stort bunadlag. Gudstjeneste i 1,5 time var kanskje en start i drøyeste laget. Men dagen var fin, den!
Anni blei døpt i min bestefars 100 år gamle dåpskjole (som omtrent alle etter han på mammas side er døpt i)

Den lille familien:



Besteforeldre og "grandkusine", heter det det tro....?:



Festen tok HELT av!

lørdag 20. mars 2010

Elverum

Er med verdens beste (lyd)mann på jobb. Ingrid Olava spiller på kulturhuset i Elverum,og Ingrid Smedstad får seg en tur ut av byn.

torsdag 18. mars 2010

Hjælp!

Jeg fant denne "tofsen" stikkende ut av en skuff i kjellern på Godlia. Begynner mamma å bli Hollywoodfrue som Maria Moltezani (eller hva hun nå heter...)?!