lørdag 21. november 2009

mandag 16. november 2009

School's in...

Det er ikke plass til mye kreativitet når skolearbeid og eksamner henger over hodet mitt som tåkeskyene i Eggedal og arbeidsbordet ser sånn ut:

lørdag 14. november 2009

Finoto!

Ok, så bloggen er vel ikke verdens mest aktive.... (Kanskje jeg må utvide til litt "allmenn-pjatt" også). Man får ikke vært særlig kreativ i eksamensperioder merker jeg. Men noe har jeg da fått gjort:

Mr. Ted in pieces
Og så ble han helt ferdig! En koselig liten fyr det her