lørdag 12. desember 2009
Det er noen som har det...
Mens jeg sitter hjemme og drukner denne herlige lørdagsformiddagen i Moods Of Norways markedskommunikasjon, målgruppestrategi, merkevarebygging, konsistens, posisjonering, kommunikasjonsmål og jegveitikkehva er det andre som har det mer morro og skal spille inn nye låter til den kommende Chitty Chitty Bang Gang-plata. Jeg regner med at det blir noen susende bra tracks med "Lasse Bakliens innovativa trummande" og gleder meg stort til å høre!
Etiketter:
Chitty Chitty Bang Gang,
markedskommunikasjon,
Moods of Norway
fredag 11. desember 2009
A Christmas Carol
Her om dagen var Lasse og jeg på matiné på Ringen kino med ca 10 andre i hele kinosalen. Vi så A Christmas Carol i 3D, ganske skeptiske på forhånd siden vår forrige 3D opplevelse ikke var så veldig tredimensjonal. Men i kinosalen på Ringen funka det som bare det og animasjonen var helt suveren. Vi hadde en strålende førjuls-tidlig-ettermiddag og gikk hjem og lagde pepperkakehus etterpå.
I løøøøv Christmas!!
I løøøøv Christmas!!
Etiketter:
3D,
A Christmas Carol,
Dickens,
Jim Carrey,
Scrooge
Abonner på:
Innlegg (Atom)