Her om dagen var Lasse og jeg på matiné på Ringen kino med ca 10 andre i hele kinosalen. Vi så A Christmas Carol i 3D, ganske skeptiske på forhånd siden vår forrige 3D opplevelse ikke var så veldig tredimensjonal. Men i kinosalen på Ringen funka det som bare det og animasjonen var helt suveren. Vi hadde en strålende førjuls-tidlig-ettermiddag og gikk hjem og lagde pepperkakehus etterpå.
I løøøøv Christmas!!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar