torsdag 8. oktober 2009

Nå om da'n

...holder jeg på å strikke meg en lyseblå genser. Jeg merker jeg ikke er så flink på strikkefastheten hele tida, men det skal jeg få til å justere tror jeg :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar