mandag 26. april 2010

Yea!



I eksamensmodus, mens denne surrer og surrer inni hodet. Gir meg mer lyst til å ta en tur ut på en sving merker jeg

mandag 19. april 2010

Storbyhelg OC

Jeg er vel ikke akkurat den eneste som blei ramma av askeskyen fra Island, men det var uansett litt VEL bittert at den akkurat måtte komme dagen før den lenge planlagte Helsingforsturen til Trine og meg da...
Men setter vi oss ned og griner i en krok for det? Neeei da! Helga her hjemme i Oslo har faktisk vært helt strålende!! Fredag med trøstespising på Delicatessen og cocktails i god Mad Men-stil (She´s Lost Control, hva kan jeg si....). Lørdag med (litt vel dyr) shoppingrunde, lunsj i byen og veldig hyggelig middagslag. Søndagen var vel ikke helt typisk storbysøndag, men fikk brukt litt tid på familie og hørt Kjerstis korkonsert på Hurum isteden.
Jeg gir helga ti tomler opp, rett og slett!

Fredag og lørdag var jeg alt for bissi med å nyte storbyferien, så det blir nok bare bilde av Anni og stolte besteforeldre som dokumentasjon fra helga