Da var endelig kultur og næringsdagen unnagjort! Har vært en ganske intens periode fram til showtime,men vi klarte oss overraskende bra til tross for tre deltageravlysninger, deriblant konferansieren...
Kulturministeren beæra oss med en offisiell åpning
...og publikumsoppmøtet var heller ikke gæærnt gitt (selv om bildet er på høykant...)! God stemning på Revolver på kvelden også :-)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar