De kan ikke akkurat skryte på seg å ha den aller beste fagkompetansen når det gjelder å velge ut briller hos Specsavers, men... Fyren prøvde vel å være veldig så hjelpsom, men å plukke ned random briller fra stativet og prøve dem på klarer jeg egentlig like bra sjøl. Men når man har med fashionkonsulent Baklien blir det hele straks mye lettere!
(Eneste jeg lurer veldig på er hvorfor i all videste verden alle briller skal ha så mye dill og drit på sidene?! Hva er det med folk, det ser jo bare utrolig kjipt ut. Less is more, I say!)
Style no.1 (de her har stålgrå stenger gitt, jeg gjemmer dem bak håret tenker jeg....)
Style no.2 - lett nerd. Eller indie, som fashinkonsulenten sier.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar