Søndagen blei tilbrakt på Sætre, Hurum i stort bunadlag. Gudstjeneste i 1,5 time var kanskje en start i drøyeste laget. Men dagen var fin, den! Anni blei døpt i min bestefars 100 år gamle dåpskjole (som omtrent alle etter han på mammas side er døpt i)
Den lille familien:
Besteforeldre og "grandkusine", heter det det tro....?:
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar