mandag 22. mars 2010

Anni Solveig

Søndagen blei tilbrakt på Sætre, Hurum i stort bunadlag. Gudstjeneste i 1,5 time var kanskje en start i drøyeste laget. Men dagen var fin, den!
Anni blei døpt i min bestefars 100 år gamle dåpskjole (som omtrent alle etter han på mammas side er døpt i)

Den lille familien:



Besteforeldre og "grandkusine", heter det det tro....?:



Festen tok HELT av!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar