lørdag 12. desember 2009
Det er noen som har det...
Mens jeg sitter hjemme og drukner denne herlige lørdagsformiddagen i Moods Of Norways markedskommunikasjon, målgruppestrategi, merkevarebygging, konsistens, posisjonering, kommunikasjonsmål og jegveitikkehva er det andre som har det mer morro og skal spille inn nye låter til den kommende Chitty Chitty Bang Gang-plata. Jeg regner med at det blir noen susende bra tracks med "Lasse Bakliens innovativa trummande" og gleder meg stort til å høre!
Etiketter:
Chitty Chitty Bang Gang,
markedskommunikasjon,
Moods of Norway
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Det blev legendariskt! Snart är det din tur ;)
SvarSlett