Selv om ikke eksamensforberedelsene eller bloggaktiviteten holder olympisk nivå så kan kanskje de norske skiskyterjentene bidra på den fronten. En time til med kulturpolitiske vedtak og stortingsmeldinger, og så er det bare å levvere!
Ellers....Njahh..her sitter man
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar