lørdag 13. februar 2010

Olympic state of mind

Selv om ikke eksamensforberedelsene eller bloggaktiviteten holder olympisk nivå så kan kanskje de norske skiskyterjentene bidra på den fronten. En time til med kulturpolitiske vedtak og stortingsmeldinger, og så er det bare å levvere!

Ellers....Njahh..her sitter man

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar