lørdag 27. februar 2010

What else is new....

Det snør gitt! Var jo på tide med litt påfyll nå tenker jeg. Klager ikke ass, bedre med ordentlig vinter enn regn og høst i et drøyt halvår! Men man begynner vel kanskje å glede seg litt til tørr asfalt, sykkel og sneakers nå...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar